השטיחים הפכו מזמן מפריט חובה לחורף, לפריט חובה לעיצוב הבית לכל ימות השנה. הם פריטים עיצוביים שהופכים את החלל לחם ומזמין, עוזרים בתחימת החללים השונים, מקשרים את כל הריהוט בחלל באופן הרמוני, ועם הצבע והמרקם הנכונים מוסיפים גם אופי לחדר כולו.


אז איך תדעו מהו הגודל הנכון? היכן בדיוק למקם את השטיח או באיזו צורה עדיף לבחור? הנה מדריך מקיף איך לבחור שטיח מתאים לכל חלל בבית:


הסלון:

החלל הפעיל ביותר בבית. ולכן כשבוחרים שטיח לחלל הסלון מעבר ליופי שלו צריך לחשוב על הפרקטיקה.
קבלו דעה לא פופולרית אבל מאוד פונקציונלית - שטיח ראנר הוא הבחירה המושלמת! מקמו אותו במרכז הסלון, עם רהיטים ניצבים לאורכו או בצדדיו. זו דרך נפלאה ליצור אשליה אופטית של חלל רחב ומרווח עם זרימה חלקה בעיניים וגם לשמור עליו לאורך זמן, לא משנה כמה אורחים או ילדים ירוצו, ישחקו או ילכו עליו.


המטבח:

אם הסלון הוא החלל הפעיל ביותר בבית, הרי שהמטבח - הוא הלב של הבית.

כאן חשוב לבחור שטיח קל לתחזוקה וניקיון שמתאים לשימוש יומיומי אינטנסיבי. השטיחים שלנו עשויים מחומרים איכותיים ועמידים שניתן לכבס במכונה או לנגב במטלית לחה - מה שהופך את השימוש בהם לנוח במיוחד. 

אנו ממליצות לבחור שטיח גדול יותר ב-50 ס"מ לכל כיוון מפינת האוכל עצמה, כדי ליצור תחושת חלל גדולה ומרווחת יותר.

חדר השינה:

זהו החלל היחיד שאנו מעצבות רק בשבילנו. לרוב, נרצה ליצור אווירה חמה, מזמינה ומפנקת, לכן נמליץ לבחור בגוונים רכים, בהירים ונעימים לעין שישתלבו בהרמוניה עם יתר האלמנטים בחדר.

בקולקציית השטיחים שלנו תמצאו מגוון דוגמאות, צבעים והדפסים כך שתוכלו לבחור את השטיח שמשלים באופן המושלם את העיצוב והסגנון האישי שלכן.


 את שטיחי הראנר שלנו אנו ממליצות להניח מצידי המיטה או למרגלותיה - כך תיהנו מאפקט של שטיח גדול ללא השתלטות על כל החלל.

חדר הרחצה:

פריט מאסט! הקולקציה שלנו מיוצרת מחומרים עמידים כגון פלסטיק PVC ופוליאסטר עם גב מיוחד שמונע החלקה וגרירה, מה שהופך אותם למצטיינים עבור חדר הרחצה ועמידים לאורך זמן. 

 

מכיוון שרוב חדרי הרחצה ארוכים וצרים, אנחנו ממליצות על שטיח מלבני שיראה נפלא מול כיור האמבטיה. התאימו את הסגנון והצבע לוילונות, חלונות ואקססוריז הבולטים בחדר.

 

לכניסה או למסדרון:

חללים אלו צרים וארוכים ולרוב ללא ריהוט, כך שהשטיח הוא האלמנט העיצובי היחיד. שטיח ראנר יכול להוסיף חמימות ולקשור את הצבעים והסגנון לשאר חלקי הבית. אנו ממליצות להתאים את הגודל כך שלא יתפוס את כל השטח, ולמרכז אותו באמצע עם קצת "אוויר" מסביב.

 

למרפסת ולגינה:

קולקציית השטיחים שלנו מגוונת, צבעונית, עמידה לתנאי מזג האוויר והחלקה, היפואלרגנית ולא פחות חשוב, טובה לסביבה.

בחללים אלו המאופיינים בגדלים שונים ומגוונים, כמעט כל שטיח מהקולקציה שלנו יכול להתאים ולהוסיף נגיעה עיצובית המשלימה את האווירה.

אנחנו ממליצות לבחור את העיצובים והצבעים שמוסיפים אווירה טרופית ונעימה, כך שתמיד תרגישו בחופשה.

 

אלו הן ההמלצות שלנו, אך החלטה סופית על הגודל, הצורה והמיקום הנכונים של השטיח תלויה גם במידות החלל ועיצובו הספציפי. לכן, שרטטו תוכנית וצאו למדידות לפני הרכישה - כך תוכלו לבחור בשטיח האידיאלי לכל חלל בבית.

בואו להתרשם מקולקציית השטיחים שלנו.

 

*את השטיחים ניתן לכבס בכביסה עדינה ולתלות לייבוש

 

מאי 19, 2024 — Alexa Gorali